צילומי גיל שנה – מזכרת לכל החיים

הורים רבים מתארים את השנה הראשונה בחייו של ילדם או ילדתם כאינטנסיבית ומרגשת ביותר. בשנה זו גם הילדים שלנו גדלים ומתפתחים בקצב מסחרר. גיל שנה הוא לא יום הולדת שיגרתי, זהו יום הולדת יחיד ומיוחד כי הוא מציין רבות גם לתינוק וגם להורים. תינוקות הם נתפסים על ידינו כ"יצורים" חמודים ותמימים ולכן זוהי תקופה, ובייחוד גיל שנה, בה ההורים נהנים לצלם אותם ואת התפתחותם בכל שלב בדרך.

גיל שנה אצל תינוקות זהו ציון דרך חשוב ביותר, ולכן ההורים דואגים לערוך ביום זה סדרה של צילומים המתאימים לאירוע המשמעותי והחשוב הזה. בגיל שנה הילדים כבר קצת יותר עצמאיים ומודעים לסביבתם, רובם כבר יודעים לשבת, חלק עדין זוחלים וחלק כבר עושים את צעדיהם הראשונים. זהו תיזמון מעולה ליצור עבורכם ועבורם מזכרת איכותית ומקצועית של צילומי גיל שנה.

סטודיו אינטימי ומקצועי לצילום ידע להציע ולערוך עבורכם סדרת צילומי יום הולדת שנה, המתאימה לצרכים שלכם וללוקיישן הנבחר. ישנן אפשרויות רבות לעריכת אלבום תמונות מקצועי, ומתוך מגוון האפשרויות הנתונות רבים בוחרים לערוך צילומי גיל שנה בטבע או צילומי גיל שנה בים. ישנה גם אפשרות נוספת לערוך את הצילומים בסטודיו הסגור ולהיעזר במרקעים ואביזרים שיהפכו כל תמונה לקסם של ממש.

צילומי גיל שנה – כיצד לעשות זאת נכון?

צילומי גיל שנה מיוחדים פופולריים עוסקים בעוגת יום הולדת אותה הילד נהנה להרוס, למרוח על עצמו ולאכול. צילומים אלה נקראים סמאש קייק. ישנם גם צילומים עם מזונות נוספים שילדים כל כך אוהבים לאכול ולהתלכלך איתם, כמו שוקולד, פסטה, קטשופ וכדומה. משפחות רבות בוחרות לציין אירוע מיוחד זה כיום חג לכל המשפחה ולערוך צילומי חוץ גיל שנה בלוקיישן נבחר בחיק הטבע. בפורמט זה מצלמים את כל בני המשפחה בדגש על הנסיך או הנסיכה הרכים. למי שמעוניין לתעד צילומי גיל שנה בוק אצל צלמת מקצועית הוא הפתרון הנכון והמומלץ ביותר. על מנת לקבל מזכרת איכותית ומרשימה לכל המשפחה חשוב לבחור אדם מוכשר ומנוסה שיעמוד מאחורי העדשה.

צילום תינוקות מצריך רגישות, סבלנות ומקצועיות, ולכן מומלץ לבחור בצלמת שתאפשר לתינוקות להרגיש בנוח מצד אחד ולהוציא תמונות איכותיות, פוטוגניות וטבעיות מצד שני. רעות אביבי מתמחה בצילום איכותי ומרגש, ששם במרכז העדשה את הנסיך או הנסיכה. יום הולדת גיל שנה הוא אירוע מיוחד וחוויה של פעם בחיים ולכן כדאי להשקיע בסט צילומים מקצועי כמזכרת בלתי נשכחת. היחס הניתן לכל לקוח הוא אישי ומקצועי וניתן לבחור בין נושאי צילום שונים ואף לשלב ביניהם. 054-4470682

לקבלת הצעת מחיר צרו קשר ואשוב אליכם בהקדם

דילוג לתוכן